Prima pagină > Despre mine > More about me

More about me

ma gandeam ce sa mai zic despre mine, si mi-am amintit… culmea ca e ceva destul de „important”. Visez cu „ochii deschisi” destul de des, acum asta nu m-ar deranja, dar eu nu am vise „normale” (nu… nu visez cine stie ce chestii masochiste sau cine stie ati fi vrut voi), „visez” sau mai bine zis „imi imaginez” tot felul de situatii in care cred eu ca voi fi pus. Probabil pentru ca de felul meu imi place sa „stiu” inainte sa „actionez”. „Visez”, cred, pentu a nu fi luat prin surprindere, sa fiu oarecum pregatit pentru orice deznodamant.

Acum acest detaliu despre mine il voi lasa la latitudinea voastra sa il categorisiti… eu sincer nu stiu. E bine sa visezi… e chiar frumos 😛 (chinezii ziceau ca e mare lucru sa poti visa frumos), dar e rau ca uneori nu tin minte daca lucrurile pe care mi le-am imaginat sau intamplat sau nu … daca am zis anumite lucruri sau nu, fapt ce m-ar putea supune unor situatii nu tocmai placute.

Sunt o persoana destul de intima.. nu imi place sa vorbesc despre mine sau despre ce „gagici” am agatat in clubul de aseara. Pot vorbi deschis despre conceptiile mele asupra „iubirii”, ” femeii”, „pitzipoancei” :)) insa nu cred ca veti avea vreodata „acces” la detalii personale :P.

Ma rog cei care imi citesc blogul … si cunosc aceste „detalii” … considerati-va privilegiati, norocosi si „apropiati” 😛

Nu imi plac blondele…. nu ma intelegeti gresit nu imi plac blondele care, ma rog, s-au vopsit in blond sau ma rog un galben pal bolnavicios, din simplul motiv ca „palitatea” culorii le reflecta si concentratia de neuroni / centimetru cub. SI nu (aici deja fac un sacrilegiu) NU imi plac nici blondele naturale, deoarece mi se pare prea „naive” si uneori am nevoie de un „partener” mai capabil, din punct de vedere intelectual. DESI recunosc faptul ca pot exista si exceptii de la regula :P.

Imi plac insa satenele, brunetele, cu un par lung… neaparat lung… sunt de parere ca daca esti fata, atunci trebuie sa ai par lung… fara comentarii, daca ar fi si cret ar fi un „+” (dezavantajul la parul cret e ca daca nu il ai de mic(a) ai multe fire de par rebele….). Imi plac fetele cu o piele mulatra… mi se pare mai „exotic” :)). La masuratorile „90-60-90” nu pot spune ca am pretentii… atata timp cat „se invarte” in jurul acestor valori eu sunt multumit :P.

Am cateva conceptii despre viata „personale”, ma rog nu ar fi personale dar sunt „culese” ca si basmele populare :P. Cred ca in viata sunt doar trei lucruri asupra care omul nu are control. Fapt ce ne sperie, ne deranjeaza. Respectivele lucruri ar fi : timpul, interventia divina (indiferent „a cui” e :)) ) sau destin 😛  si iubirea :P. Sa va si explic… asupra timpului nu avem nici o putere… il putem „masura” si … atat. Nu il putem da inapoi sau inainte, prin amintiri respectiv vise. Destinul este si el „incontrolabil”. Pentru ca sunt de parere ca toti am fost nascuti si un destin ne-a fost deja „ales”, acum nu vreau sa zic ca „se stie” tot ce vei face, sunt de parere  ca putem sa ne alegem „usile” prin care sa trecem… desii toate aceste usi sunt situate intr-o singura cladire inchisa pe dinafara, pentru a nu putea sa mergem in alta cladir. Si in final iubirea … ma refer la o iubire … mai „Serioasa” nu „gagicarii”. Asupra acesteia nu avem nici un control, nu poti supune inima la un „interogatoriu” unde strategia „good cop bad cop” ar avea vreun succes, defapt nu poti obliga inima sa faca ceva anume.

Cred ca viata este o lume a minciunilor (nu neaparat cele spuse de noi catre alti „noi”), insa avem puterea de a ne alege minciunile in care sa „credem”.

Hai  ca am filozofat destul :)) ce e mult strica :P.

  1. Nicutza
    24 Septembrie, 2008 la 1:36 pm

    Cel mai bun post de pana acum 😀 Pe mine nu ma deranjeaza ca iubirea ma ia prin surprindere…e mai interesant asa, mai dramatic cateodata :)) La cat mai multi vizitatori…care sa te ia prin surprindere..si pe care sa nu ii poti controla (ptr k sunt atat de multi cei care iti viziteaza blogul :)) )

  2. 24 Septembrie, 2008 la 7:58 pm

    E cel mai bun post pentru ca nu e un pamflet.Sunt bune si pamfleturile dar dai impresia de intelectual cand scri posturi normale.Posturile pamflet iti(mie cel putin) dau impresia de om care stie ce si cum trebe sa fie TOT.
    Da …si eu visez cu ochii deschisi exact cum ai explicat mai sus.Un alt lucru care „imi ocupa timpul” este sa imi imaginez ce am zis eu privit din perspectiva altei persoane.(perspectivele si persoanele care „spun ceva” pot fi variabile.e misto sa iti pierzi timpul asa desi consuma timp si devi un singletasking machine in loc de multitasking.

  3. 24 Septembrie, 2008 la 8:00 pm

    ps:cred ca esti indragostit tinere.
    parca simt un mesaj subtil=))

  4. 25 Septembrie, 2008 la 4:46 pm

    meh atata timp cat sti sa iti organizezi timpul… ai timp destul sa visezi cu ochii deschisi.. nu zic ca de la 13 la 15 visez cu ochii deschisi dupa imi fac mancare un dush si merg in oras… nu… atata timp cat iti respecti un program poti sa ignori trecerea timpului… asta pe terment scurt 😛

  5. 25 Septembrie, 2008 la 4:52 pm

    da.. dar recunoaste ca visai asa si la ore cateodata=)) (cel putin mie mi se intampla)
    si ma dispera ca pierd firul orei:))

  6. 25 Septembrie, 2008 la 4:53 pm

    … cel mai nashpa mi s-a intamplat la mate in a 11-a cand am fost introdusi analizei matematice :)) pentru ca in anul acela am terminat la mate cu 9.. (ca niciodata)

  7. 26 Septembrie, 2008 la 9:38 am

    Quoate:” Imi plac insa satenele, brunetele, cu un par lung… neaparat lung… sunt de parere ca daca esti fata, atunci trebuie sa ai par lung… fara comentarii, daca ar fi si cret ar fi un “+” ”

    Curvasaraie…90 – 60 – 90

    bai zdreanto care esti tu zdreanta iti plac brunetele a?

  8. 26 Septembrie, 2008 la 11:10 am

    erm… da:))

  9. uknowho
    26 Septembrie, 2008 la 4:49 pm

    blondele:)) doamne de ce prejudecati te lovesti, metinel.
    ce legatura are culoarea parului cu numarul de celule neuronale? sau, mai degraba, cu sinapsele dintre neuroni?
    nu sunt reprezentanta a acestei categorii de fete (blonde), dar totusi…

  10. 26 Septembrie, 2008 la 5:49 pm

    teoretic nu are nici o legatura… dar din „experienta” mea de pana acum… afrimatiile mele sunt valide.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

