Prima pagină > Scoala > Cele mai „sef” poze din timpul scolii

Cele mai „sef” poze din timpul scolii

Cu o mare fericire am descoperit ca nu am „pierdut” pozele facute de mine in timpul scolii. Nu sunt poze de calitate exceptionale… saracu nokia are doar 2mp deci nu ma injurati :P. In fine despre respectivele poze… am obtinut aprobarea tuturor persoanelor care erau intr-o postura mai… inadecvata :). Meh trecem peste… sa inceapa galeria 😀

asta tin minte sigur ca fost facuta de ziua colegului meu de banca… (asta cu manuta vesela :)) ). era pe la inceputul lui octombrie… uitati-va la tabla.. ANALIZA MATEMATICA… un fel de CSI – Constanta, numai ca aici e vorba despre limite, siruri, functii etc. meh o sa va placa 😀

asta este „opera” de arta a celuilalt coleg de banca. (eram 4 pe un rand.. mai exact randul 2 de la fereastra :D) Da era un orbit prof whit, asta stiu sigur… ca mereu imi cerea mie :)). Oricum baiatul s-a chinuit o pauza intreaga :)) sa ii apreciem efortul :P.

era un nou trend :)) contrar crezurilor „contemporane” de a purta pantalonii cat mai jos ca sa se vada „logo-ul” boxerilor. Defapt a inceput cand A.V. (cel din mijloc) a venit la noi intreband de minge de fotbal, neobservand ca avea pantalonii peste tricou :)).

nu v-am zis ca e un nou trend ? vedeti tot mai multi adepti :)) si in cat timp? o ora de sport? :))

la sfarsit de an. Le-a luat 4 ani ca sa isi dea seama ce „simt” unii pentru altii :)). Diriga si un bun prieten & coleg :D(no hard feelings A.V. :D)

poate cea mai „reusita” poza… in laboratorul de fizica… uitati-va un pic la expresia fetei lui SRN (cel fericit :)) )

SIngurul meu regret e ca nu le-am gasit la timp, la timp in sensul ca nu le aveam pentru sfarsitul liceului, sa le fi prezentat ca fiind „poze ale 12 A-ului”…. o well… ma multumesc si cu atat :)).

Note: Toate persoanele din poza au fost de accord sa fie „publicate”… ma rog mare majoritate, mai importanta, 🙂

  1. 9 Februarie, 2009 la 1:08 pm

    fooy_4u id meu

Comment pages
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

