Prima pagină > Despre mine > My little „baby”

My little „baby”

azi am fost ocupat toata ziua, cu ce va intrebati ? … Nu nu am facut ziua devoratorilor de reclama, nu nu am stat sa ma uit la discutii politice de pe realitatea tv sau la episodul elodia no 190229. Am stat toata ziua sa imi configurez noul meu laptop.

sunt mandru, foarte fericit, usor euforic as zice… avand in vedere ca am „prins” si camin :), la facultate, + „am sarbatorit”  ieri succesul meu… la un film/biliard/shaworma :)).  Un film bun ;), compania placuta :)); un biliard cu prietenii (panarama), si o shaworma bine facuta… ce sa mai vrei ?… poate un laptop fresh adus din buc xD.

meh mi-am cam batut capul putin la el… era sectionat pe partitii cu un „rahat” de pinguin pe el…. meh XP sa traiasca…  in fine … merita 😀 laptopul merita… abia astept sa ii suprasolicit procesorul x2 😀

Categorii:Despre mine
  1. 21 Septembrie, 2008 la 10:53 pm

    pare a fi de muieri.
    but even so… i don’t have one:(
    lucky bitch

  2. 21 Septembrie, 2008 la 10:57 pm

    … de muieri care se joaca chrysis :/

  3. bog
    21 Septembrie, 2008 la 11:16 pm

    e marfa dar tot mai (|) arata toshibau meu 😛

  4. 22 Septembrie, 2008 la 12:13 am

    hai ca e dragut.
    ce ai ma cu linuxul? bine ca aveai ceva instalat pe el

  5. 22 Septembrie, 2008 la 3:56 pm

    nu se scrie „chrysis” nub.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

