Prima pagină > Cugetari, Despre mine > CH’s adventures in The Hills

CH’s adventures in The Hills

ca sa o „plagiez” un pic pe pisicuta, in ceea ce priveste titlul postului :D, am sa va spun ce s-a mai petrecut cat am fost eu la bunica, in timpul verii. (The Hills = Valul lui Traian… suna mai fain The Hills decat Traian’s Wave :/)

1. o sa incep poate cu cea mai „sweet” poveste…. vecina din spatele casei bunicii e putin … trililaila… ea e destul de rationala dar uneori actioneaza total stupid… Cica intr-o zi cumparase carne de vita si vroia sa o gateasca. Respectiva carne aparent era „murdara”, in ochii vecinei. Astfel ea a luat detergentul de vase si a spalat carnea….  repet a spalat carnea cu detergent de vase… Respectiva carne a ajuns in farfuria sotului ei, intr-o tocana de cartofi. Ea ii zice bunicii mele… ” daa si am stat si m-am uitat sa vad daca pateste ceva… da utie ca nu a patit nimic” :O …

2. bunica imi povestea de varul ei, inca in viata si poate cel mai panarama „mos” pe care l-am cunoscut vreodata. Mosu’ asta cica odata s-a adresat unui Hoge, turc special venit cu ocazia postului, (Hoge = varianta islamica a preotului) in felul urmator : ” Mai hoge…. stiu ca voi sunteti cei care calauziti mortii pe ultimul drum… vroiam sa va intreb ceva, am impresia ca tare bine e pe lumea aialalta, adica vad se tot duc se tot duc dar unul nu se intoarce…” … hogele respectiv atat ia trebuit.. nu stia ce sa raspunda :))

3. bunica mea are o matza.. pe post de „masina de ucis soricei sobolani si altele”…. acuma vreau sa va spun ce intra la sectiunea „altele”…. fluturi, randunici si coropisnite. Da, oricat de improbabil ar suna, matza asta prinde fluturi…. nush cum de poate prinde fluturii…  pur si simplu ii prinda, presupun ca nici ei nu cred ca pisica ar fi in stare sa ii manance… serios acuma ce matza mananca fluturi ?  Randunelele le prinde in timp ce stau ele pe gard… sta calma … poc  sare le prinde cu ghearele si … well matza : randunici 1:0… Acum poate cea mai aiurea … coropisnite.. kestiile alea au exoschelet destul de tare si sunt destul de „artagoase” adica isi folosesc „bine” ghearele. Da pisicutza asta le mananca ca pe chipshuri o.0

  1. 20 Septembrie, 2008 la 3:37 pm

    Tare faza cu hogele. Dar tot e mai bine pe lumea asta.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

