Prima pagină > Despre mine > Leapsa:Lucruri care ma Inspaimanta

Leapsa:Lucruri care ma Inspaimanta

am fost „tagged” de Razzor si de UnIdealist acuma, aparent, voi scrie cateva lucruri care ma inspaimanta.

1) lucrul care ma inspaimanta cel mai mult…. medicamentele…. da nu imi place sa iau pastile… am „probleme” cand iau o aspirina banala :/ imi vine sa o „vomit” pe loc… nu suport.. trebuie sa rup pastila in patru ca sa nu o simt cand o inghit… cand eram mic  pastilele alea de erau in capsule cu medicamentul „praf” inauntru, le desfaceam, puneam praful intro lingura, puneam zahar mult si beam o cana de apa :/. In modul cel mai sincer NU suport pastilele, dar as putea zice ca sun norocos. In viata mea am avut doar 2 cazuri mai serioase. Odata la varsta de , incredibil, o luna am facut pneumonie (d-asta rezist la frig 😀 ), si odata in clasa a 3-a sau a 4-a nu mai stiu exact am avut E Coli (cu niste pastile … mi-a trecut). As putea zice ca traiesc la nivelul numelui meu… „Metin” in turca inseamna „sanatos”, „imuabil”, „rezistent”.

2) cand eram mic , acum mi-a mai trecut dar tot mai simt cate ceva :)), imi era frica de injectii…. singurele injectii din viata au fost cele cand am avut pneumonie, si injectiile obligatorii din cadrul scolii. Cand am fost „infestat” cu E Coli, ce dramatic suna :)), mi s-au prescris „pastile” in loc de injectii… imi cunostea damblalele medicul de familie.

3) nu imi plac in principiu vizitele la doctor / dentist etc…. nu ca am oroare… dar nu ma simt in largul meu sa fiu intrun spital…. sau intrun cabinet… abia am fost sa mi se dea adeverinte de la medicul de familie… nu am fost la acele „consultatii moca” din partea guvernului (alea de au venit prin posta la fiecare)… de ce ? pentru nu imi place… nu as zice k ma sperie.. dar na nu ma simt in largul meu.

nush altceva nu prea ma mai sperie……

o sa dau leapsa mai departe lui valydo 😛

Categorii:Despre mine
  1. Razzor
    19 Septembrie, 2008 la 11:12 pm

    eu vomit dupa antibiotice.nu le suport. nu e pe baza psihologica.:))

  2. bog
    19 Septembrie, 2008 la 11:52 pm

    deci Mox nu te sperie sa inteleg ? :))

  3. 19 Septembrie, 2008 la 11:53 pm

    ce-ai acolo
    ce-am acolo..
    baa droghistule..

    da da dupa ce iei antibiotice nu ai voie alcool :)) de asta nu va plac
    jk
    cheers

  4. ipo
    20 Septembrie, 2008 la 12:40 pm

    Ai aceeasi tema de wordpress ca si mine! 🙂
    @1_ideal: corect!

  1. 22 Septembrie, 2008 la 1:25 am

Lasă un răspuns

