Prima pagină > ASE > Camine ASE – Zero Hour

Camine ASE – Zero Hour

Va intrebati oare de ce am alaturat cei doi termeni….  camine ase cu un nume de operatiune militara… pei dupa mine cam asa ar fi. Azi, 19 sept, trebuiesc afisate (pe net sau pe niste foi lipite de geamurile „prea curate” de la cladirea centrala ASE) rezultatele procesarii cererilor de cazare… cu alte cuvinte vom sti fiecare ce camere vom avea, daca vom avea…. Stiu cat de nerabdatori suntem… mai ales ca in metodologie era specificat ca vom primi raspunsurile in perioada 16-19… Tocmai de aceea mi se pare bine aleasa  sintagma  „zero hour” :)). Cand imi imaginez ce „destrabalare” o sa fie cand in sfarsit vom avea viitoarele noastre casute :)).

Sper sa prind o camera buna, sunt destul de sigur ca voi primi o camera… singurul factor relativ fiind „calitatea” acesteia. Vad ca lumea nu stie care sunt cele mai bune camine…. sa va fac un top:

1. Belvedere A6 A7 (sunt denumite si camine cu confort sporit, de catre cei de la ASE)

2. MOXA (este denumit si camin cu confort sporit, de catre cei de la ASE) <– aici vreau eu sa ajung… 😀 de ce ? pei odata caci este un camin bun, zona este buna, un cartier linistit dar mai ales ca este la ~50 de m de facultatea de FABBV (finante asigurari banci bursa de valori…. sau finante banci :)) )

3. Belvedere A1 A2  sunt proaspat renovate 😛

4.  TEI

de aici incep lucrurile mai … „uratele”

5. C1 C2 Agronomic  [edit] in urma unor discutii cu cativa amici am inteles k agronomicul a fost renovat… termopane jaluzele verticale birouri etc … cu alte cuvinte se muta din sectia uratele 😛 [ end edit ]

6 Vitan …..

sper sa picam toti in top 3 :))

mersi Ral de info …

POZE CU CAMINE : http://social.ase.ro/cazare/camine.php

ce am auzit ca ASE a cumparat un complex (~ 15-20 etaje) de la UNIBUC in grozavesti langa caminele UNIBUC-ului. Acum respectivul complex este imens… si initial UNIBUC dorea sa il foloseasca ca si camin. Acum speram ca asta va fi si intentia ASE-ului :D, cand va fi dat in folosinta nu stiu exact…. dar ar fi fost un „vis” foarte frumos daca ar fi fost „deschis” de anul acesta :). Nu mar deranaja sa fiu repartizat in acest camin… de ce ? pei e carrefour langa…. deci numi fac griji de mancare…. + zona e foarte linistita.. si imi ia ~ 15 minute sa ajung pana in piata romana de unde inca 5 pentru a ajunge la moxa.

Am incercat sa gasesc pe ase.ro un filmulet.. poze ceva cu camine pentru a-mi „sustine” topul.. tot ce am gasit a fost o prezentare generala: mms://streaming.ase.ro/campus_virtual/prezentare95.wmv care e prea amuzanta… Tv ASE =))

[edit] Deci ce g@y…. observ ca metodologia a fost schimbata….. de pe 25 ->30 sept trebuie sa mergem la buc sa incheiam contracul de „Cazare”, iar de pe 27 sept ->02 oct sa mergem cu respectivul contrat la administratorul de camin….. astea par a fi „pretexte” pentru ca ei sa amane repartitiile camerelor de camin…. AZI e ultima zi… in metodologie scrie clar „pana pe 19 septembrie”…. pfff cat g@yism…..  [ / edit]

[ultimul edit] IN SFARSIT au afisat !!! la un 18:00 amarat si tarziu au afisat in final…. am prins C2 Agr … proaspat renovat 😀 , nu am intrat la moxa dar e bun si asta…. doar 20 min max fac pana la facultate. Si in plus e ok caci am „picat” in camera cu un tip care il stiu.. tot din constanta 😀 …. dar tot sunt g@y astia de la ASE [ end edit]

Categorii:ASE Etichete:, , , , , , , ,
  1. 24 Mai, 2010 la 9:32 pm

    ce metin jucat ba voi

  2. 24 Mai, 2010 la 9:33 pm

    ?

  3. Parfenov AdelinA
    19 Septembrie, 2010 la 11:34 am

    As avea si eu o intrebare.Cum sunt caminele din Vitan?

  4. Yulluia
    20 Septembrie, 2010 la 3:28 pm

    bai eu sunt boboc la map…si din pacate am intrat in vitan ce se mai spune de caminu asta?? cum e?

  5. elena
    9 August, 2012 la 3:56 pm

    cum dau de tine?

Comment pages
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

