Prima pagină > Despre mine > About me

About me

Cred ca ar fi timpul sa zic si cateva despre mine. Voi incepe cu formalitatile 😛

Ma numesc Caiali Metin, am 18 (inca un pic si fac 19) ani, sagetator, nascut si crescut in Constanta ( Romania :)) ), daca numele nu m-a tradat deja sunt musulman 😉 NU sunt turc… sunt tatar :). Am absolvit 5->12 la Liceul Teoretic Ovidius, in 1-4 am studiat la scoala din cartier :)).

Acum sa trecem la ceea ce cred eu ca sunt… Ma consider un optimis innascut :P, genul care se supara foarte greu caci … ei bine.. „Vad partea plina a paharului” … dar in momentul in care am fost suparat  imi este greu sa „uit” :/.  Sunt un tip foarte sociabil, pot spune ca ma imprietenesc destul de usor datorita simtului umorului bine dezvoltat pe care il „detin”.

Acum la „partile mai interesante” :)).. momentan sunt singur ;)… m-am gandit bine caci o sa plec in ~ 11 zile la bucuresti… la facultate si nu are rost sa ma „complic”. Sunt o fire romantica :P, imi plac mult florile :P, favoritele mele ar fi calele ;).

Altceva nu stiu ce sa mai scriu… las pe cei care ma cunosc sa ma descrie :P.

Categorii:Despre mine Etichete:, ,
  1. Nicutza
    19 Septembrie, 2008 la 1:33 pm

    Imi place k ai scris k esti singur :)) Deci fetelor, pe locuri, fiti gata…START ! (cu conditia sa fiti si voi de prin buc ):)) App…abia acum am inteles faza cu cala de aseara …fraiera tipa:))

  2. Razzor
    19 Septembrie, 2008 la 5:47 pm

    ciudat ca iti plac florile :))
    interesant ca esti sincer.
    da de ce pui flori la avatar?

  3. 19 Septembrie, 2008 la 5:48 pm

    paote pentru ca imi plac ? si plus trandafirii aia de ii aveam la un moment dat is din gradina matusii mele… pe care de cativa ani eo o tai in aprilie (trandafirii trebuiesc taiati anual ca sa infloreasca mai mult la vara 😉 )

  4. bog
    19 Septembrie, 2008 la 11:53 pm

    ai uitat sa zici ca esti emo 😐

  5. Razzor
    20 Septembrie, 2008 la 12:35 am

    =))

  6. 20 Septembrie, 2008 la 8:25 am

    nu sunt emo TT :(( QQ…. off de ce zice lumea ca sunt emo ? .. merg in colt sa plang… lasati-ma … SERIOS acum nu sunt emo… sunt ultimul care ar putea fi emo 😛

  7. Razzor
    20 Septembrie, 2008 la 1:50 pm

    corectez…esti penultimul

  8. bog
    21 Septembrie, 2008 la 10:45 pm

    nu .. nuu…. nuuu…. e primu sub ultimu :))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

