Prima pagină > ASE > caminele din cadrul ase

caminele din cadrul ase

pe http://www.ase.ro/cazare1/clasament2.htm au fost postate listele in ordine alfabetica a tuturor cererilor de cazare, adiacente fiecarei facultati.

oricum nu inteleg ce ar fi asa de greu sa copiez toata povestea prezentata in respectivele tabele si sa le deschizi in excel, ca intr-un final sa le sortezi dupa medie.(asta e criteriul de repartizare a camerelor de camin)

adica imi pun la status  :” yay am cererea nr 83 82 (dupa mici observatii) , dupa medie, la FABBV(finante banci)”…. automat la cateva minute primesc mesaje in genul „waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa de undeeeeeeeeee vreau si eoooooooooo… de unde stiii waaaaaa toate astea ?”… le dau linkul de sus „waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dar aici e in ordine alfabetica:”…..

de ce e lumea asea…. slaba de min… INGER :/

trecem mai departe… acum un loc 83 ar suna bine… o medie de 9.06 e buna  pentru ca anual sunt acceptati in camin ~ 130-140 de studenti de anul I. si faptul ca sunt asa de „sus” (mijloc… ma rog :)) ) mi-ar asigura un loc la Moxa sau poate un Belvedere A1/A2 (complexe de camin din cadrul ASE)

incepand de maine pana pe 19 septembrie ar trebui sa primesc un rezultat… degete incurcisate, labuta de iepure, potcoava de cal sunt pregatite toate  😀

Categorii:ASE Etichete:, , ,
  1. diana
    19 August, 2009 la 5:52 pm

    bine te-am gasit :))

  2. Mada
    20 August, 2009 la 1:19 am

    as vrea sa vad si eu mediile si locurile la camin de anul trecut pentru mrk, dar nu le mai gasesc.. ai putea te rog sa ma ajuti putin? am vazut ca i-ai mai dat cuiva un link. merci!

  3. raissa
    16 Septembrie, 2009 la 2:29 pm

    hei..bua ia lamuriti`ma si pe mine va rog :d cu media mea de 6.00 :”> am vreo sansa sa prind loc la vreun camin..:)) eu mi`am depus cerere da` mna..is cam sceptica la media asta :< iar daca nu prind vreo alta solutie este…gen spaga d`astea..:-s? hai mersi si`o zi faina in continuare!

  4. 19 Septembrie, 2009 la 7:11 pm

    depinde la ce facultate esti… dar sincer cu media aia nu cred ca prinzi ceva.
    la faza cu spaga CRED ca se poate, nu stiu.

Comment pages
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

